Monday, May 18, 2009

Kunjungan Dari Pelajar

Sempena hari guru yang lalu terima sms dari Izzati. Selain mengucapkan hari guru dia juga menyatakan hasrat dia dan kawan-kawan berkunjung ke sekolah. Mereka mahu berjumpa dengan guru-guru selain untuk melihat sekolah.
Dan hari ini dalam pukul 11.00 pagi mereka muncul di bilik guru. Izzati dan kawan-kawannya dari batch 2004 / 2005 dan merupakan kumpulan pelajar ICT kedua di sekolah. Gambar di atas bersama-sama dengan cikgu-cikgu yang pernah mengajar mereka iaitu cikgu BM - Kak Kay, cikgu Matematik - Lin dan cikgu Sejarah.
Nor Izzati sedang melanjutkan pelajaran di UNISEL dalam bidang ICT dan katanya selepas nie nak sambung KPLI sebab nak jadi cikgu, Idzhar Rabieh di UITM Seri Iskandar kalau tak salah dalam bidang Estate Management, Sarah Shahirah di UPSI dengan pengkhususan dalam Geografi dan Pendidikan Moral dan Hazwani lupa pulak dia sedang belajar di mana dan dalam bidang apa (maaf ye Hazwani....).

2 comments:

Hazlin Nazri said...

Salam,
rasa terharu dengan kunjungan anak murid tu.. lebih-lebih lagi bila dah besor-besor dan berjaya..

tapi masih ingat dengan cikgunya..

p/s: hazwani tu kat poli.. (kalau tak silap.. maklumlah daya ingatanku... sejak 40-an ni ..) :)

siti_m said...

lin
tue la bukan semua pelajar akan ingat pada gurunya tambahan sekarang... jadi bila ada yang sms dan berkunjung... dah berjaya dalam hidup tapi masih ingat pada cikgu2nya, besar hati dan gembira kan...