Thursday, January 29, 2009

Accident

Alhamdulillah bukan la accident langgar apa sangat cuma langgar pokok di atas nie... Tajuk bukan main lagi kan. Nasib baik langgar pokok kecik je.... Tapi siap rasa macam nak gugur jantung bila reverse kereta tiba-tiba BEDEBUKKK.... masa tue siap kata habis la kete aku.... dan dah bayangkan macam-macam..... cepat-cepat keluar kereta walaupun ketika itu hujan lebat sangat untuk tengok apa yang terjadi...
Nie kesan pada kete, kemek kat bumper. Alhamdulillah sikit je. Masa kejadian tue hujan lebat sangat dan tengah reverse kereta. Cermin belakang tak nampak apa pun, dan memang sensor berbunyi, suruh adik tengok ada apa kat belakang??? sebab saya tengok macam tak de apa-apa, adik pun kata ok tak de kete, tapi rupanyer ada pokok pinang nan sebatang nie. Alahai apa lagi terlanggar pokok nie.
Sedih gak tapi nak buat macam mana dah salah sendiri.. Hmmmmm.....

4 comments:

ummi afifah said...

huh..nasib baik tuan tak cedera.. skit je tu kak yam...

siti_m said...

alhamdulillah memang nasib baik betul.... tapi sedih gak

hazlin said...

phhuuuhhhh... ingatkan teruk. tp nasib baik cikit jerrr... tuan punya car ok?

siti_m said...

lin
hehehe..ok je cuma masa jadi tue terperanjat gak