Friday, December 26, 2008

Siap Juga Akhirnya....

Alhamdulillah segala kerja dah selesai, kalau ada pun sikit-sikit je lagi. Dan esok, Sabtu sampai Isnin (27-29 Disember) akan ke Ipoh untuk mesyuarat dan hantar balik semua kerja-kerja tersebut. Tahun nie sibuk sesangat sebab kena tolong kawan, tue yang jadi lambat siap. Kalau ikut yang kena periksa, lama dah selesai. Tambahan pulak tahun nie dapat yang pandai-pandai... teruk jugak memeriksa.
Masa menanda tue dalam hati asyik berkata, harap-harap pelajar aku pun boleh jawab macam nie, pelajar aku boleh ke jawab sebagus ini? Macam mana la pelajar aku jawab soalan? Apa-apa pun harap yang terbaik pada bulan Mac nanti bila keluar keputusan SPM. Insyaallah... sebagai guru selalunya kita dah beri yang terbaik kepada pelajar kita.
Dalam sibuk-sibuk tue sempat jugak jalan-jalan ke Kota Warisan, Sepang dan Kuala Lumpur. Tapi kerja-kerja tu tetap dibawa bersama dan dilaksanakan.
Mana-mana tag yang dihantar akan dijawap selepas selesai mesyuarat nanti. Terima kasih pada kawan-kawan yang mengunjungi catatan nie.

1 comment:

Habshah said...

Assalammualaikum,

Semoga gembira selalu selepas tamat marking.