Tuesday, September 1, 2009

Zara dan Ibunya

Salam semua.... Cuti yang lepas (tak habis lagi bercerita tentang cuti, nak cerita tentang masak-masak atau juadah berbuka, nie bukan blog masak-memasak dan masak pun apa la sangat, jadi tak payah la cerita tentang masak-memasak...) Ok dalam perjalanan ke Perlis hari tue singgah di Cangloon untuk ke rumah Maz untuk melawat dia dan anaknya. Kalau tak singgah nanti merajuk pulak dia....
Nie gambar Maz dengan anaknya Nur Zara Alisyah. Jumpa Zara dulu masa dia baru je berusia 40 hari lebih, nie dah besar sekarang.
Zara masa baru bangun dari tido. Sengih je...

5 comments:

ppb_ppkp said...

amboi pi perlis x habaq cheq no..ihihih

hazlin said...

macam tak larat je maz nak dukung zara...hehehe

imanshah said...

persahabatan dibina jangan putus!!

Brahimnyior said...

Saya ingat lagi cikgu Wati ni, dulu kat SMT, la ni balik Kedah, kan?


Patah tumbuh, hilang berganti.

kuina said...

sempat gak berjumpa sahabat sealiran yer...