Wednesday, July 1, 2009

Koleksi Fridge Magnet

Salam semua.... Dah lama tak tunjuk koleksi fridge magnet yang terbaru. Ada banyak jugak FM yang dihadiahkan oleh kawan-kawan dan adik yang memang tau hobi saya tue, selain dari beli sendiri. Ok hari nie tunjuk sebahagian FM yang dibeli dan diterima. Tak de la special sangat tapi sebab pemberian dari kawan-kawan jadi sangat-sangat dihargai... Nanti gie memana belikan lagi ye.... hehehe...

Memula nak tunjuk dulu FM dari kayu yang dibeli di satu kedai borong murah je, sebab cute dan harga boleh tahan jadi beli sebagai penambah koleksi.

Nie pun beli di kedai yang sama, bahan dari kayu jugak tapi dari penyepit baju. Cute sangat sebab colourful.

Yang nie pun beli kat kedai yang sama dan harga pun murah je.

Yang di atas pulak di beli oleh Maznah, memang orang Kelantan. Dah lama pesan nak FM dari Kelantan... nie baru dapat. Masa ke sana memang tercari-cari FM dari Kelantan tapi tak jumpa. Menurut Maznah memang susah nak cari dan harga pun jauh lebih mahal dari tempat lain.

FM di sebelah atas tue dari Bukit Merah ada tulis Bukit Merah tapi kurang jelas dan dihadiahkan oleh Azalilah. Terima kasih bebanyak. Dia pun kalau ke mana-mana selalu ada je FM. Yang sebelah bawah Bukit Merah, pulak dari Maznah lagi dan Asiah yang ke Langkawi untuk kursus Induksi sebelum cuti sekolah.

Ada lagi FM untuk diletakkan di sini tapi lain kali la pulak tunjuk... cukup la yang nie dulu. Terima kasih kawan-kawan yang dah tau hobi saya dan belikan FM yang dipesan. Nanti belikan lagi yee...

2 comments:

DaliaLiyana said...

kak ct....agak2 la kan..nmpk tak kat ner tombol (tul ke perkataan ni) peti ais lagi?? hehhee..yelah..dah byk sgt fridge magnet nyer..ahaks...

Zawiyah said...

kak ct..suka tgk FM tu. tambah2 yg kelate tu. wpun sy ore kelate, tp saya lum ado lg FM kelate tu. hehe..kelik kelate ni, keno gi cari ni.