Thursday, June 11, 2009

Cuti Nak Abis Dah....

Dah lama tak update blog jadi macam tak tau nak tulis apa. Hari nie lebih kurang pukul 2.15 petang tadi baru je sampai balik ke rumah di Manjung nie. Penat jugak... lepas sampai terus kemas barang serba sedikit dan tidur.
Cuti kali nie best jugak sebab ke Perlis dan sempat ke Langkawi, balik tue singgah di Kamunting. Lepas tue pergi ke rumah adik di Kota Warisan dan jalan-jalan ke Nilai, Kuala Selangor, Bagan Lalang, Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Putrajaya. Kira sakan jugak la cuti nie ngan jalan-jalan dan shopping untuk raya katanya hehehe..... Nasib baik la adik layan je bila ajak jejalan walaupun dia orang tak minat sangat nak ke tempat-tempat yang diajak. Hehehe.... tima kasih ye... sebab layan kakakmu ini...
Esok cadangnya nak balik kampung kejap di Kamunting tapi bila dengar macam-macam terjadi yang tak tau betul ke tidak (adik yang ada di sana kata memang terjadi...) hmmm...... tengok la tak esok lusa mesti balik kejap. Ada sesapa boleh confirmkan tentang citer yang didengar tue???

3 comments:

Unknown said...

masih ada cuti cgu..
habiskan.
bila nak ke rawang......

ummi afifah said...

citer apa kak yam?wat suspen je..cuti sakan no...

Hazlin Nazri said...

bila cuti habis, kena fikir kerja pulak..