Monday, October 27, 2008

Fridge Magnet


Nie la boleh dikatakan hobi saya pada masa sekarang. Mengumpul fridge magnet (FM). Hobi nie sebenarnya telah bermula lama tapi hanya sekarang hobi nie dihidupkan semula. Masa belajar dahulu selalu jugak bila pergi ke shopping complex dan nampak FM yang comel-comel dan cantik beli la satu atau dua nak beli banyak-banyak tak de fulus la pulak. Jadi tengok je la FM yang ada kat kedai tue.
Sekarang nie memang bila pegi ke rumah orang tak kira la siapa pun, terutama kawan-kawan memang selalu ushar peti sejuk yang ada FM nie. Kebetulan adik pun minat mengumpul FM, jadi kalau dia ke mana-mana dan tanya nak pesan apa-apa? Senang je jawapannya, beli FM pun cukup la. Senangkan kecik dan harganya tak la mahal sangat. Jadi sapa-sapa yang nak hadiahkan sesuatu pada saya, bagi FM pun cukup la. (Hiks..... macam ada orang nak kasi hadiah).
Gambar kat atas tue diambil lama dah bulan Jun 2008, jadi FM yang ada di peti sejuk tu dah bertambah sekarang. Nanti lain kali akan tunjuk FM yang baru dan yang disukai.

No comments: