Monday, October 27, 2008

Apa Nak Tulis???

Kawan-kawan ramai yang ada personal blog... Bukan tak ada, tapi blog yang dulu tue dah lama bersawang dan hanya saya seorang sahaja yang boleh melayarinya kerana disolex jadi nak tengok kena ada password. Bukan tak bagi tengok, tapi blog tue dibuat masa mula-mula belajar blogging jadi entah apa-apa je yang diletak di situ.

Jadi bila ada yang tanya tak de personal blog ke??? Jawapannya: in the making... Cehh... macam bagus je kan. Dah lama create blog nie tapi tu la tak de masa nak kemas kini dan cantikkan. Pelan-pelan la. Blog Panitia Sejarah pun kena maintain jugak.

Entry yang mula-mula tue saja je letak masa mula-mula buat blog nie. Tengok tarikhnya 23 Ogos 2008 dulu, dah lama kan... Ok la lepas nie akan cuba untuk letak at least satu entry dalam masa seminggu. Kalo rajin banyak la lagi.

Tapi mulai 8 - 15 November 2008 nie akan mula berkursus PTK di Hotel Copthorne Orchid, Tanjung Bungah, Penang. Jadi sekarang tengah sibuk dengan persiapan untuk kursus tue terutama menyiapkan tugasan yang diberi.

Hmmmm.... mungkin bersawang lagi la blog nie...

No comments: