Wednesday, October 7, 2009

Saya Kembali....

Salam semua.... Wahhhh.... lamanya merehatkan diri dari berblog. Tetiba dilanda kegilaan ber facebook, teruja sangat bila dapat jumpa kembali rakan-rakan sekolah dan universiti (nie dah pernah citer dulu kan...) dan yang terkini berjumpa dengan ramai bekas pelajar-pelajar. Gembira bila tahu ramai yang dah berjaya dalam kerjaya dan telah berkeluarga. Muncul kembali nama Fini, Izwan Shah, Muhalli, Nizaruddin, Azizul Ziad, Aini, Izzati, Jamiah dan lain-lain. Ada yang dah jadi bos di syarikat sendiri, bos di pejabat, jurutera, cikgu, pensyarah, juruteknik dan sebagainya... Alhamdulillah....
Masih tak ada idea untuk tulis apa di sini. Sebenarnya ada banyak cerita dan gambar-gambar seperti hari raya dan sebagainya, tapi entah bila akan diletakkan di sini. Nanti lahhhh....

8 comments:

Brahimnyior said...

CT, selamat berblog kembali..

ONE ZABA said...

wah...baru siap raya rupanya.

Nazeri Harun said...

Tulis Siti jangan tak tulis...

donn said...

salam....da bukak ke blog sy...da msuk da n3 renovate umah....

omaQ said...

salam ziarah

kuina said...

berapa lama nak prem tu...

cepat cepat interprem kat sini...

ctnoorazalillah said...

salam kak siti_m..selamat berblog kembali..cepatla post gambar-gambar hari raya plak...xsabar nak tengok ni

ctnoorazalillah said...

salam kak siti_m..selamat berblog kembali.cepat2la post gambar msa raya.xsabar2 nak tengok.Mesti bestkan dah lama jadi cikgu.rasa kepuasan bila pelajar ramai yang dah berjaya.